dimarts, 26 de juliol de 2011

L’spanish way of Life

De de 1998, a casa teníem un Micra per anar per ciutat. Va fer de tot-terreny pels camins pedregosos i fangosos que ressegueixen les muntanyes del Solsonès i del Berguedà. Va recórrer mitja Europa, la de l’Oest. Des de terres andaluses fins a daneses, des de la Bretanya fins a Berlin. Amb totes les peces de segona mà a excepció del motor, pregàvem perquè no tornés a començar l’etern cicle de les reparacions. El conflicte és que ma mare es vol jubilar amb el seu Micra tot i que encara li queden 18 anys ben bons.

-------------------

El meu tiet té un tiet, i aquest és solter. L’altre dia, mirant revistes d’automòbils va decidir que el seu Audi A3 del 2010, amb canvi automàtic i altres 1000 virgueries modernes i acabats d’enveja necessitava la jubilació. El meus tiets amb el seu Audi flamant, van oferir-nos aleshores el seu Micra de 13 anys, però impecable i amb només 2000km de rodatge.

------------------

Ahir, jo i el meu “nou” Micra i els papers ja en regla, anàvem per Manresa quan de sobte li vaig fer un petó al cul a una tartana abonyegada. En baixa un home d'uns 50 mig calb, cridant el nom del porc mentre m’informa que el seu cotxe dorm al carrer i que està fart de despertar-se cada matí amb una nafra nova. Me’l miro incrèdula i miro el lloc on l’he tocat. Allà no hi ha ni una ratllada. El tio que vol fer parte, i jo que no. Que més igual qui li ha maltractat el cotxe però que jo no penso pagar pels altres. Truco a la urbana.

--------------------

Demà em tocarà perdre el temps a l’asseguradora explicant-ho tot amb veu innocent i amb un paper groc a la mà que per sort em donarà la raó.

-----

En definitiva, un parell o tres d’exemples més que s’afegeixen a les quantitats ingents de literatura virtual destinada a explicar/il·lustrar l’Spanish Way of Life.

N de la A. Si, a Catalunya també hi ha l'Spanish Way of life. Si no, no estariem com estem.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada